Шановні викладачі та викладачки!
Додаткові матеріали шукайте в розділі "Учні - Ваш предмет".
Біологія і екологія
Хімія
Фізика і астрономія / Електротехніка
Географія
Інформатика / Технології
Математика
Методичні матеріали
- Концепція розвитку природничо-математичної освіти (STEM-освіти)
- Положення про навчальні кабінети з природничо-математичних предметів загальноосвітніх навчальних закладів
- Типовий перелік комп’ютерного обладнання для закладів дошкільної, загальної середньої та професійної (професійно-технічної) освіти
- Типовий перелік засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів і STEM-лабораторій
- Поліхун Н.І. Упровадження STEM-освіти в умовах інтеграції формальної і неформальної освіти обдарованих учнів: методичні рекомендації
- Матяш Н.Ю. Біологія і екологія: Нові навчальні програми для 10–11 кл.: методичні коментарі
- Правила безпеки під час проведення навчання з біології в загальноосвітніх навчальних закладах
- Положення про учнівські навчально-дослідні земельні ділянки
- Тематичне планування
- Положення про створення музею екологіїв освітньому закладі Екомузей 5 «R»
- Екологія в закладах освіти
- Збірник навчальних програм з позашкільної освіти
- Збірник навчальних програм роботи творчих учнівських об’єднань та факультативів еколого-натуралістичного напряму
- Методика проведення науково- дослідницької роботи із старшокласниками
- Організація і зміст еколого-натуралістичної та дослідницької роботи з учнями і юннатами на шкільних навчально-дослідних земельних ділянках
- Методичний посібник для викладачів присвячений вивченню питань захисту озонового шару в освітньому процесі. Тренінг «Дій за озон» в Україні
- Навчальний комплект “Озонекш” (Посібник для вчителя)
- Навчальний комплект “Озонекш” (Посібник для учня)
- Брошура “Екологічна гра – мій вибір” (до екогри “Зелений менеджер”)
- Екологічна гра “Зелений менеджер – версія 2” (картки)
- Екологічна гра “Зелений менеджер- версія 2” (правила гри)
- Екологічна гра “Мережа життя” (правила гри)
- Екологічна гра “Мережа життя” (картки)
- Медіаграмотність на заняттях з біології. Навчальне видання
- Онищенко В. А. Фіторізноманіття заповідників і національних природних парків України. Ч.1. Біосферні заповідники. Природні заповідники
- Онищенко В. А. Фіторізноманіття заповідників і національних природних парків України. Ч.2. Національні природні парки
- Наукова періодика України. Біологія
- Онлайн-курс “Побутові відходи – дій зараз!”
- Біологія. 10 клас. Розробки уроків з теми “Репродукція і розвиток”
- Урок з елементами медіаграмотності з біології 10 клас “Статеві клітини. Особливості гаметогенезу у людини”
- Урок з елементами медіаграмотності з біології 10 клас “Стовбурові клітини – досягнення науки чи прокляття людства?”
- Урок з елементами медіаграмотності з біології 10 клас “Сучасні завдання медичної генетики. Спадкові хвороби і вади людини, хвороби людини зі спадковою схильністю, їхні причини”
- Урок з елементами медіаграмотності з біології 11 клас “Мутації – мистецтво виживання”
- Урок з елементами медіаграмотності з біології 11 клас “Вплив діяльності людини на стан біосфери”
- Лабораторія ГІС та ДЗЗ
- Мапа пунктів прийому вторсировини
- Міністерство захисту довкілля та природних ресурсів України
- Портал ЕкоПолітика
- Правила безпеки під час проведення навчально-виховного процесу в кабінетах (лабораторіях) фізики та хімії загальноосвітніх навчальних закладів
- Нетрибійчук О. Використання інформаційно-комунікаційних технологій у навчанні хімії
- Нечипуренко П. П. Теоретико-методичні засади використання інформаційно-комунікаційних технологій як засобу формування дослідницьких компетентностей старшокласників у профільному навчанні хімії
- Медіаграмотність на заняттях з хімії
- Наукова періодика України. Хімія
- Урок з елементами медіаграмотності 10 клас “Вуглеводи. Класифікація вуглеводів”
- Урок з елементами медіаграмотності 10 клас “Отруйність спиртів, їх згубна дія на організм людини”
- Бінарний Урок з елементами медіаграмотності 10 клас “Основні види палива і їхнє значення в енергетиці країни. Охорона навколишнього середовища від забруднень”
- Урок з елементами медіаграмотності 11 клас “Нуклеїнові кислоти. Склад нуклеїнових кислот. Будова подвійної спіралі ДНК. Роль нуклеїнових кислот у життєдіяльності організмів”
- Урок з елементами медіаграмотності 11 клас “Вітаміни як компоненти їжі, їх роль в організмі”
- Урок з елементами медіаграмотності 11 клас “Поняття про синтетичні лікарські препарати (на прикладі аспірину)”
- Урок з елементами медіаграмотності 11 клас “Побутова хімія як складова «холодної війни». Органічні сполуки в побуті. Поняття про побутові хімікати. Загальні правила поводження з побутовими хімікатам”
- Правила безпеки під час проведення навчально-виховного процесу в кабінетах (лабораторіях) фізики та хімії загальноосвітніх навчальних закладів
- Змішане навчання на уроках фізики та астрономії
- Гуржій А. М. Фізичний експеримент у загальноосвітньому навчальному закладі (потрібно зареєструватися)
- Гуржій А. М. Організація навчально-виховного процесу у кабінеті фізики середнього закладу освіти (потрібно зареєструватися)
- Організація навчальної діяльності у комп’ютерно орієнтованому навчальному середовищі
- Мерзликін О. В. Теоретико-методичні засади використання хмарних технологій як засобу формування дослідницьких компетентностей старшокласників у профільному навчанні фізики
- Жук Ю.О. Використання Інтернет технологій для дослідження природних явищ у шкільному курсі фізики
- Різак В.М. Шкільний фізичний експеримент з використанням цифрових вимірювальних комплексів: старша школа
- Мельник Ю. С. Задачі прикладного змісту з фізики у старшій школі
- Непорожня Л. В. Формування природничо-наукової компетентності старшокласників у процесі навчання фізики
- Сіпій В. В. Формування предметної компетентності старшокласників у процесі навчання фізики
- Методичні рекомендації щодо включення питань медіаосвіти в розділ “Фізика ядра і елементарні частки” (презентація внизу сторінки)
- Пригодій М. А. Проблеми профільного навчання з електротехніки в загальноосвітніх навчальних закладах
- Наукова періодика України. Фізика
- Якубовська Е. М. Медіаграмотність на заняттях з фізики. Навчальне видання
- Урок з елементами медіаграмотності з фізики та математики 10 клас “Гармонічні коливання”
- Урок з елементами медіаграмотності з фізики 11 клас “Хімічна дія світла. Фотосинтез”
- Урок з елементами медіаграмотності з фізики 11 клас “Лінзи. Побудова зображень, одержаних за допомогою лінз. Кут зору. Оптичні прилади для їх застосування”
- Урок з елементами медіаграмотності з фізики 11 клас “Спостереження оптичних явищ”
- На допомогу викладачу астрономії
- Український астрономічний портал
- Астроосвіта
- Лабораторія ГІС та ДЗЗ
- Топузов О. М. Концепція навчання географії України в основній та старшій школі
- Топузов О. М. Географія: Нові навчальні програми для 10-11 класів: Методичні коментарі
- Назаренко Т. Г. Методика навчання географії України в загальноосвітніх навчальних закладах
- Надтока В. О. Географія України. 10-11 кл: навч. посібник для курсів за вибором загальноосвіт. навч. закладів
- Скнар О. М. Потенціал проективних методик у формуванні політичної картини світу молоді
- Назаренко Т. Г. Курси за вибором з економіки та економічної географії
- Етнополітична карта світу 21 століття
- Медіаграмотність на заняттях з географії
- Наукова періодика України. Географія
- Як нами маніпулюють карти. Вправа медіаосвітнього змісту
- Урок з елементами медіаграмотності 10 клас “Практична робота «Створюємо відеоролик «Що ми знаємо про Європу»”
- Урок з елементами медіаграмотності 10 клас “Використання знань і умінь при підготовці презентацій по географії на тему “Особливості економічного розвитку країн Європи і Азії»”
- Урок з елементами медіаграмотності 10 клас “Японія”
- Лабораторія ГІС та ДЗЗ
- Положення про кабінет інформатики та інформаційно-комунікаційних технологій навчання загальноосвітніх навчальних закладів
- Правила безпеки під час навчання в кабінетах інформатики навчальних закладів системи загальної середньої освіти
- Інформатика 10-11 класи
- Основи баз даних
- Час віртуального життя
- “Інтернет, який ми хочемо” (навчальний посібник)
- “Інтернет, який ми хочемо” (робочий зошит для підлітків)
- Навчально-методичний посібник “Інтернет, який ми хочемо”
- Медіакультура особистості: соціально-психологічний підхід: навчально-методичний посібник
- Медіакультура та медіаосвіта учнів ЗОШ: Візуальна медіакультура
- Хмара, або куди прямує бізнес
- Фейсбук GetDigital
- Безкоштовні уроки Scratch
- Відео-курс “Основи робототехніки”
- Онлайн-курс “Основи програмування”
- Онлайн-курс “Основи веб-розробки (HTML, CSS, JavaScript)”
- Онлайн-курс “Основи програмування CS50”
- Онлайн-курс “Основи Web UI розробки”
- Онлайн-курс “Основи програмування на C#”
- Онлайн-курс “Цифрові комунікації в глобальному просторі”
- Онлайн-курс “Основи програмування на Java”
- Онлайн-курс “Основи програмування мовою Python”
- Сетевая академия Cisco
- Центр кращого інтернету
- Тарара А. М. Проєктування змісту профільного навчання технологій у старшій школі
- Тарара А. М. Проєктування і конструювання об’єктів техніки: навчальний посібник
- Тарара А. М. Науково-технічна творчість: практичний посібник
- Дубик В. Я. Технології. 10–11 кл. Спеціалізація “Підприємництво”
- Вдовченко В.В. Технології. 10-11 кл. Спеціалізація “Основи дизайну”
- Туташинський В. І. Основи машинознавства
- Москальов П. Е. Технології. 10-11 кл. Спеціалізація “Металообробка”
Дидактичні матеріали
- Портал “Куншт”
- Енциклопедія сучасної України
- Phet: Інтерактивні симуляції для природничих наук і математики
- STEM-лабораторія МАНЛаб
- Інструмент СК-12 (мова обирається внизу; інтеграція з Гугл Класом)
- TinkerCAD (мова обирається внизу)
- Готові презентації
- Каталог електронних освітніх ресурсів
- Фізика і професія
- Глущенко О. В. Збірник завдань “Електротехніка з основами промислової електроніки”
- Секрети фізичних явищ
- Програма Gran
- Уроки від ХПІ
- Фізика – Анімації/ Симуляції
- Курс “Физика в опытах и экспериментах”
- Опыты по физике
- Открытая Физика 2.6 (ч.1)
- Открытая Физика 2.6 (ч.2)
- Открытая Астрономия 2.6
- Астрономічний календар 2020
- Stellarium — вільний планетарій
- Комп’ютерна анімація
- Уроки з баз даних
- Урок “Хмарні сервіси”
- Уроки від ХПІ
- Проєкт Data CTRL Centre
- IT-Box: Цікаві рішення для початківців
- Мультимедийный учебный дистанционный курс безопасного пользования ресурсами сети Интернет
- Интерактивный курс “Основы безопасности детей и молодежи в Интернете”
- Курс із мережевого етикету й безпеки від Гугл
- Нетикет
- Проєкт “Про Інтернет” віл Гугл
- Практикум “Медіакультура”: Робочий зошит
- Увімкни 2-факторну верифікацію
- Piskel
- Code.org
- Scratch JR
- Курс базові алгоритми Scratch
- Ігри з програмування від Toxicode
- Незвичайна математика звичайних речей
- Курс “Просто математика”
- Открытая Алгебра 2.6
- Інструменти Desmos (в самих інструментах є можливість обрати українську мову вгорі справа)
- GeoGebra
- Програма Gran
Олімпіади і конкурси
- Положення про Всеукраїнські учнівські олімпіади, турніри, конкурси з навчальних предметів, конкурси-захисти науково-дослідницьких робіт, олімпіади зі спеціальних дисциплін та конкурси фахової майстерності
- Положення про Всеукраїнські учнівські Інтернет-олімпіади
- Всеукраїнська інтернет-олімпіада “На Урок”
- Всеукраїнські дистанційні олімпіади від “Всеосвіта”
- Всеукраїнська інтернет-олімпіада “Крок до знань”
- Положення про Міжнародний інтерактивний учнівський природничий конкурс “КОЛОСОК”
- Положення про Міжнародну природознавчу гру “Геліантус”
- Положення про Всеукраїнський Інтернет-турнір із природничих дисциплін
- Проєкт STEM IS FEM
- Всеукраїнський турнір юних біологів
- Положення про Всеукраїнський конкурс “Юний селекціонер і генетик”
- Положення про Всеукраїнський конкурс “Енергія і середовище”
- Положення про Всеукраїнський конкурс винахідницьких і раціоналізаторських проектів еколого-натуралістичного напряму
- Положення про Всеукраїнський конкурс “Земля – наш спільний дім”
- Всеукраїнський конкурс “Слідами Чорнобиля”
- Всеукраїнський екологічний конкурс наукових проєктів з охорони довкілля “DreamECO”
- Положення про Всеукраїнський юнацький фестиваль “В об’єктиві натураліста”
- Положення про Всеукраїнський біологічний форум учнівської та студентської молоді “Дотик природи”
- Всеукраїнський юнацький водний приз
- Міжнародний конкурс фотографій пам’яток природи “Віка любить Землю”
- Всеукраїнський турнір юних фізиків
- Положення про Всеукраїнський фізичний конкурс “Левеня”
- Астробої
- Конкурс Noosphere Space Art Challenge від ГО “Асоціація Ноосфера”
Всеукраїнський турнір юних географів
- Всеукраїнські олімпіади з інформатики
- Відкрита Всеукраїнська олімпіада з інформатики NetOI
- Олімпіс
- Олімпіада “С++ для початківців”
- Олімпіада “Програмування. Free Pascal”
- Конкурс з IT проектів та кіберпростору iTalent
- Конкурс від Grammarly “Програмна обробка текстів”
- Всеукраїнський конкурс “Безпечний Інтернет”
- Всеукраїнський конкурс “Професії в IT: впевнений користувач ПК”
- Всеукраїнський конкурс “Професії в IT: комп’ютерна графіка та дизайн”
- Положення про Всеукраїнський конкурс “Іntel-Еко Україна”
- Положення про Всеукраїнський чемпіонат з інформаційних технологій “Екософт”
- Положення про Міжнародний конкурс з інформатики та комп’ютерної вправності “Бобер”
- Всеукраїнський турнір юних інформатиків
- Олімпіс
- Положення про Міжнародний математичний конкурс “Кенгуру”
- Математичний інтернет-турнір “Математика.Укр”
- Всеукраїнський турнір юних математиків